čtvrtek 7. listopadu 2013

Psychla vypsychlá

Tak jsem zase v Londýně! Nutno podotknout, že pořádně vypsychlá...
 
Tímto bych světu ráda oznámila, že oficiálně nesnášim lítání a nebudu dělat drsňačku, protože jí očividně nejsem. V letadle je mi vždycky pěkně blbě, před očima mam obrázky z toho dokumentu o leteckých katastrofách a mam konstantní pocit, že bych kyslíkovou masku potřebovala pořád...nebo možná radši masku s rajskym plynem. Ne, prostě to nemam ráda a nikdy to mít ráda nebudu! Kdo může mít rád skutečnost, že má pod sebou obrovskou ďouru a nic ho v tom vzduchu vlastně nedrží? No já teda rozhodně ne!
 
Okolnosi mýho odletu navíc vůbec nebyly idylický, jak už to tak u mě bývá. Začalo to už včera ráno. Při pohledu do zrcadla jsem se totiž trochu zděsila. To víte, moje tvář za těch 50 dní, co jsme se s mužem neviděli jaksi odvykla kontaktu s mužskou vousatou tváří a když se teď naše tváře opět potkaly, nezůstalo to bez následků...aneb probudila jsem se s úžasnou vyrážkou kolem huby (aspoň vim, že to s tim líbáním příště nesmim tak přehánět).
 
A teď přemýšlim, koho sama sobě momentálně připomínam a trochu mě děsí, že to je asi nejspíš Joker.

Zdroj

Jo, když tak koukam na tu fotku...jsem fakt jak Joker. Akorát to mam teda ještě pod nosem a na bradě (Joker se ještě má, jakej je to krasavec).
A taky nevim, jestli bych to měla určitě něčim namazat nebo jestli bych to spíš určitě mazat neměla...nerada bych děsila okolí ještě víc, než to dělam teď. Co mam dělat?! Mazat/nemazat? Zahrabat se/nezahrabat? Pomoc!
 
Lišej okolo huby by ale ještě nebyl to nejhorší...náš pes se totiž včera odpoledne začal tvářit tak, že to vypadalo, že zcela jistě během několika minut bídně zhyne. Jen tragicky ležel, odmítal vstát a když vstal, byl nakrčenej se svěšenym ocasem a občas bolestivě kníknul. No, vypadal fakt příšerně:

Marod

Když se mýmu psovi něco děje, zpravidla nevim, co mam dělat a chce se mi brečet. A ono se mu něco děje často, protože je to tak trochu hérečka.
No, tak jsme jeli na pohotovost. Jestli by někoho zajímala diagnóza, tak to byly zaražený prdy (zjištěno po důkladném zrentgenování celýho psa včetně celýho páníčka, kterej musel držet). Za zaražený prdy jsme zaplatili 800 Kč. Sláva.
Nicméně ho to trápilo ještě dneska, když jsem odjížděla (nebo možná dělal, že ho to trápí, protože jsem odjížděla, ale to u něj člověk nikdy nepozná). A tak jsem se cítila fakt naprosto příšerně, že ho zase opouštim, ještě když je chudák takhle nemocnej.
 
Celou dlouhou cestu letadlem, autobusem, vlakem a pak opět autobusem jsem o něj měla strach, takže jsem teď šíleně unavená z cesty a ještě z těch všech nervů a vlastně ani nevim, proč, já kráva, sedim a píšu tenhle článek, když bych si zatraceně měla spíš jít lehnout.
 
Tak já asi jdu...

10 komentářů:

  1. jé to je mi pejska moc líto, ale nic tak hroznýho to není, takže neboj, bude určitě brzo v pohodě a o Vánoce, který jsou za chvíli ho zase uvidíš:) a vyrážku asi radši něčím namazej!:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak k té vyrážce ještě přidej to efektní líčení očí á la joker, neboli líčení očí dle Avril... ať to máš komplet :-)
    Jinak palec nahoru za statečnost, mě by do letadla dostali leda v bezvědomí. To už bych raději do Francie došla pěšky a na nafukovacím člunu pak přepádlovala La Manche...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já si zase radši vyberu to letadlo...je pro mě lepší hodina a půl intenzivního utrpení než mnoho hodin menšího utrpení :-) Ono to objektivně je naprosto v pohodě, jen u mě ta představivost funguje trochu víc, než by měla...

      Vymazat
  3. preto si to sem napisala aby sa ti ulavilo!

    Inak pozyvam na giveaway o GUCCI RUSH 75ml, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  4. seš skvělá! nemyslím to zle samozřejmě ale celou dobu jsem se prostě smála a i když jsem se ze začátku textu ohledně pejska trochu zasekla, pak jsem se prostě smála znovu.. zaražený prdy :D vyrážku mám taky a jdu si na to koupit krém od La roche posay Cicaplast baume 5, tak doufám, že to zabere!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! A Cicaplast mam taky (ovšem samozřejmě, že doma) a myslela jsem, že je to spíš na spáleniny a podobně, ale tak třeba to zabere no...

      Vymazat
  5. Tak to já naopak lítam letadlem strašně ráda. A letecký katastrofy taky sleduju a má to na mě opačnej efekt. paniku to ve mě nevzbuzuje, naopak, spíš takový vědoucný uklidnění. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to tě vážně nechápu :-D

      Vymazat
    2. Hle, on to má někdo stejně jako já! (myslím tu oblibu katastrofických leteckých filmů a ještě létání letadlama :-)) Před svým včerejším letem do Londýna jsem třeba viděla film Cestující...mňam :-) Mám ještě jednu libůstku: vždy když odlétám z ČR, zamávám z okýnka prostředníčkem :-D to je takový sichr, že to pak nespadne :-))

      Vymazat

Za komentář dostanete pusu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...