neděle 10. listopadu 2013

Pahejl

Nedávno jsem na cestě na nákup potkala slečnu, který se na ruce se zaťatou pěstí pohupovala kabelka. Ona kabelka svym vzhledem nechtěně přitáhla můj zrak, načež mě slečna zpražila pohledem tak, že se mi skoro rozklepaly kolena. A tak si myslim, že jsem definitivně přišla na to, co ohledně řeči těla znamená tzv. "Gucciho pahýl"...

Zdroj

 a to: "Jestli tě jen napadne, že moje kabelka je fake, rozbiju ti hubu!"

8 komentářů:

  1. Musím se přiznat, že takových holek vidím poslední dobou málo! Nevím jestli je to tím, že tady v Irsku mají jinačí štýýýýl, ale takhle snad vážně chodí holky jen u nás? Nebo jsi ji potkala v UK? o_O

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tenhle terminus technicus a jeho vysvětlení slyším poprvé, děsně mě pobavilo :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Ten termin me rozesmal:) Ja tohle poprvy videla pred tremi lety v Anglii. Vzhledem k tomu, ze mam slabounky rucicky, tak nosim tasky vzdy na rameni a tohle mi prislo hodne neprakticky a nepohodlny. No ale uz se to rozsirilo i do zbytku Evropy..

    OdpovědětVymazat
  4. Stačí proběhnout kolem a sundat kabelku z pahýlu jako z věšáku, než slečna stihne zareagovat (tj. začít pištět, předpokládám), je člověk dávno v trapu. Nevím, proč mě napadají zrovna takovéhle věci... Jo a taky to vypadá neuvěřitelně blbě. Stydím se za to, ale pohled na podobnou pózu ve mně spouští generování stereotypních představ (třeba o tom pištění).

    OdpovědětVymazat

Za komentář dostanete pusu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...