úterý 10. prosince 2013

Bacha na spoďáry

Vzhledem k tomu, že se blíží Vánoce, chtěla bych napsat jeden ryze vánoční článek na zcela vánoční téma...a sice...článek o spoďárech. Pro mě totiž spoďáry symbolizujou Vánoce. A vždycky, když si je oblíkam, začnu zpívat koledy. Ne, to už fakt kecam :-D
 
Ale vážně. Myslim si, že nejsem sama, kdo pod stromečkem vždycky našel zásobu spoďárů na další rok. Moje spoďáry vždycky měly jedno specifikum - byly bílý a naprosto obrovský. A taky si vzpomínam, že si to Ježíšek jednou nějak spletl a přinesl mi klučičí slipy. Obří, samozřejmě.
 
Řeknu vám, že ještě dneska přemýšlim, co mi tim chtěl Ježíšek říct. A ač je mi to poměrně trapný přiznat, tenkrát jsem to vážně nosila. Prostě jsem chodila v obřích spoďárech a přišlo mi to úplně normální. A pak už mi to tak úplně normální nepřišlo, ale stejně jsem je nosila dál. Když už mi je ten Ježíšek přines...
 
Moje spoďárový tajemství ovšem nezůstalo skryto. To když jsem se takhle jednou ve škole posadila a měla příliš krátkej svetr. Moje spolusedící mě taktně upozornila: "Káťo, kouká ti košilka". A já jsem s kamennou tváří odvětila: "To nejni košilka, to jsou spoďáry", načež na mě spolusedící vrhla nevěřící pohled a pak se začala smát. O přestávce jsem pak svojí spodní výbavu musela ukázat několika spolužačkám, kterým spolusedící navykládala, že to prostě musí vidět. Všechny jsme se smály jak šílený...
 
Všechno tohle se mi vrátilo, když jsem se minulej týden vypravila do Primarku, abych nakoupila poslední zásoby levných šuntů. Když jsem zamířila do oddělení kalhotek, měli je tam po kusech - jedny za jednu libru. Pak tam ale ještě měli balení po čtyřech za 3 libry! Co myslíte, že jsem koupila...samo, že ty balený, u kterých jsem sice neviděla reálnou velikost a tvar, ale byly levnější. Říkala jsem si, že ta velikost přeci musí odpovídat těm kusovým. Jedno balení jsem teda vzala pro sebe, jedno taky pro ségru, aby měla šťastný a veselý. A ještě jsem pro sebe přihodila pár těch kusových.
 
Doma jsem potom to balení rozbalila a vybaflo na mě tohle (ty leopardí):


Pokud by se někomu zdálo, že jsem lehce posedlá leopardim vzorem, tak nejsem! To vůůůbec!


Prostě totálně obří spoďáry, kde slovo "obří" získává ve spoďárový oblasti úplně novej rozměr. Ty růžový jsou ty, co prodávali po kusech. Podotýkam, že oboje jsou údajně stejný velikosti! Záludnost asi bude ve slovíčku "full", který bylo uvedený na obalu. Koho by ale proboha napadlo, že "full" znamená, že je můžete v případě potřeby nosit jako kalhotky a triko v jednom!
 
A tak si letos udělam krásný Vánoce se všim všudy...včetně obřích spoďárů. Muž bude jistě nadšenej...
 
 
PS: Ségra, těšíš se? :-D

13 komentářů:

  1. Hned jsem si vzpomněla na Bridget :D Co se týče spoďárů a fuseklí pod stromečkem, jako malá jsem to moc nemusela, ale čím jsem starší, tím víc to umím ocenit, aspoň to člověk nemusí pracně shánět. Pokud se teda trefí správná velikost :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle by ale moc ke stažení teda neposloužily (jako to měla Bridget)...tyhle fungujou spíš opačně :-D

      Vymazat
  2. Když jsem ještě nosila spodky od maminky (velikostně jako ten tygr na fotce), tak se nosily mrkváče, a tak to nebylo vidět, jinak by mě asi děti šikanovaly..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to já jsem taky nosila mrkváče...nicméně pak jsem je nosit přestala, ale obří spoďáry jsem nosila dál :-)

      Vymazat
  3. Těšim, doufám, že mám taky leopardí :'D

    Ségra

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám spoďáry obřích rozměrů spojené hlavně s tím, co mi kupovala babička. Když jsme byly se ségrou mladší, trávily jsme u ní natolik dlouhá časová období, že bylo výhodné mít tam ve skříni jakýsi spoďárový základ. A s babičkou je problém ten, že vždy kupuje věci minimálně o dvě čísla větší - abychom se v tom cítili pohodlně. Tuto snahu oceňuji, avšak přesně takové leopardí spoďáry jsem vyfasovala taky - až na to, že ty fleky byly červené... Ségra se pokaždé mohla potrhat smíchy až do té doby, kdy se dostala do jakéhosi akutního nedostatku - a babička jí tuhle leopardí nádheru nabídla, že si to klidně může oblíct, vždyť se to stejně pere, tak co... :D

    Teď u babičky pravidelně tráví prázdniny osmiletý brácha - když jsme tam přijeli, zjistili jsme, že pod jeho kraťasy se skrývají jedny ze ségřiných kalhotek... růžové... s Tweetym...

    No vida, jak dlouhý komentář se dá k spoďárům vymyslet :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za dlouhej komentář! To je ale zase babička pokroková, když kupuje leopardí vzor :-D

      Vymazat
  5. ohooo... ale zase... nikdy nevíš, kdy přijdou vhod :D člověk se alespoň zasměje a to je taky potřeba :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ha, full briefs! Ony jsou sice óbr, ale musím se přiznat, že já je mám ráda, jsou děsně comfy a když mají nahoře kraječku, tak dokonce vypadají i docela slušivě. Já si jednou koupila tyhle fullb briefs v MS, ale omylem o číslo větší, a to je teprve stan! Raději jsem je tady na kolejích sušila v pokoji, aby se o nich svět nedozvěděl. Ale nosím je i tak :D.

    OdpovědětVymazat
  7. já v primarku kupuji tyhle výhodné kalhotko sety jen ve stylu shorts, ty mám moc ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Och páni no fakt sranda, stáva sa, ja mám problém hlavne s pančuchami, pri tých tiež nikdy neviem, akú veľkosť nosím a tak mám zopár mini, zopár mega, no našťastie sa nájde aj pár vhodných. S nohavičkami to u mňa funguje podobne, niekedy sama neviem, akú veľkosť nosím a potom sú z toho vtipné príhody, tiež sa mi už stalo niečo podobné.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám větší kalhotky ráda :-D :-D Je mi hrozně příjemný, jak zakrývají kus břicha, cítím se v nich pohodlně. Ale sexy to není, o tom žádná :-D

    OdpovědětVymazat

Za komentář dostanete pusu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...