pátek 16. srpna 2013

Jelikož jsem očividně tvor silně nestabilní, jsem tu...zase...asi po stopadesátýšestý. A zase mi to asi moc dlouho nevydrží. Protože jsem tvor silně nestabilní.

Přesně za měsíc už budu někde v Londýně. Když na to pomyslim, dělá se mi lehce blbě od žaludku. Vůbec si nedokážu vysvětlit, proč jsem se tam hlásila, protože jsem asi naprosto neerasmáckej typ. Co jsem tak slyšela, Erasmus je zejména o poznávání nových lidí a o nezměrnym chlastání s novýma lidma. Mně cizí lidi vždycky připadají totálně divný a proto se chovam tak, že posléze připadam totálně divná i já jim. A k tomu abych prošla všema stádiema opilosti až po kocovinu mi stačí pouhá jedna sklenička vína. A navíc jsem už v tuhle chvíli zaplatila těžký prachy a to tam ještě ani nejsem.

Zřejmě z těch všech stresů mi na čele vyskákala pěkná řádka beďarů. Když si teď někdo opět bude myslet, že mi je 15, tak to bude aspoň oprávněně. To ale neznamená, že bych si ty beďary chtěla ponechat. A jelikož nejsem momentálně ve svým doma, ale jsem doma u rodičů, neměla jsem nic, co bych si na to mohla napatlat. Tak jsem hledala a našla jsem nějakou mast, ne který neni napsáno na co je, ale je tam napsáno, že je na předpis. A je přece úplně jasný, že když je mast na předpis, musí vyléčit úplně všechno. Takže bez váhání skončila na mym ksichtě.

A teď jdu zadělat na 3 chleby, protože jsem zatraceně dobrá!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za komentář dostanete pusu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...