pondělí 26. srpna 2013

Country girl

Mam takovej sen. Chtěla bych mít statek. Na samotě u lesa. A nějak jsem nemohla pochopit, proč si každej, komu to sdělim, hned myslí, že jsem úplně pitomá a klepe si na čelo, co bych jako já dělala na statku. Jasně, spíš než jako statkářka, vypadam jako naivní blondýna, co ví o práci rukama totální prd. Ale já už jsem zjistila, že to neni jenom o opalování a koťátkách. A tak na otázky: "Víš, kolik je s tim práce?" a "Víš, kolik to stojí peněz?" odpovídam: JO, SAKRA, JÁ-TO-VIM!!!
 
Zdroj:http://www.mucy.eu/farmer-girls-working-so-hard/
 
Nedávno jsem ale při rozhovoru se svym (vesnickym životem vycepovanym) dědou nejspíš pochopila, proč je z mýho plánovanýho statkářství každej v takovym šoku (a sám děda nejvíc, lomil nade mnou rukama a prý jsem mu dočista zkazila spaní). Protože oni si všichni očividně myslí, že plánuju vlastnit několik hektarů polí, sto krav, padesát prasat a dvacet ovcí k tomu:
 
Děda: A víš kolik stojí kombajn?! Čtyři miliony!!!
Já: Ale dědo, já si kombajn kupovat nebudu...
Děda: No ale bez kombajnu to dneska už nejde! To to jako budeš na poli dělat rukama nebo jak?!
Já: Když já nechci nic pěstovat ve velkym...
Děda: A čim budeš proboha krmit krávy?!?!?!?!?!

Takže dědo a vy všichni ostatní, žádný krávy! Žádnej kombajn! Já budu jenom žít a tancovat na poli ve spoďárech a zebřím svetru! Tak jako to dělá Klára!
 

3 komentáře:

  1. Jo, jo, statek u lesa bych si taky dala líbit, romantika jako blázen....jen by tam rozhodně nesměla být zima, neb pokud mi někde půl hodiny zima je, tak se inteligentně nachladím, a taky by to nesměl být plesnivej barák, a muselo by odtamtud být blízko do obchodu a....vlastně bych to asi nechtěla, ale v mých snech není nic jiného než taková chaloupka a samota...tak nevím:D kde je chyba...ale v tom snu je mi tam vždycky maximálně dobře:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsme holt moc zhejčkaný :-D Ve snech všechno vypadá idylicky, ale já jsem stejně pořád přesvědčená, že by se mi takovej život líbil...ale Bůh ví, snad jednou budu mít příležitost to vyzkoušet

      Vymazat
    2. Uvidíme:)) třeba taky nakonec já panelákové dítě skončím alespoň v domku se zahradou:)) a s jednou ovcí na mazlení:))

      Vymazat

Za komentář dostanete pusu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...