neděle 27. dubna 2014

Poselství

Jednu věc bytostně nesnášim - patetický statusy na facebooku. A momentálně jsem tak strašně zoufalá, že jsem dneska jeden takovej status už málem napsala. O tom, jak je ten svět nespravedlivej... no znáte to.


Stala se mi totiž hrozná věc a na vlastní kůži jsem se přesvědčila o tom, že i fungující a hluboký přátelství někdy může bez varování skončit.


A tak se se mnou můj kámoš počítač Archibald III. přestal kámošit a včera se odmítl zapnout. Nejdřív jsem si myslela, že jen dělá drahoty a chce si dát víkendovou pauzu, ale dneska jsem se dozvěděla o moc horší diagnózu - harddisk totál v kopru. Nereaguje. Nic se nedá zachránit. Jen tak, z ničeho nic.



Teď vás asi napadlo něco jako: přece není tak pitomá a má to všechno zazálohovaný. A já musim říct, že pitomá je hlavně flashka, na který jsem většinu dat zazálohovanou měla. A tahle flashka se rozhodla taky odejít do věčných elektronických lovišť.


Dvojnásobnej konec přátelství.


A tak mi z diplomky na mailu zůstalo to, co jsem tenhle týden posílala vedoucí ke kontrole. Přišla jsem taky o stovky fotek (a všechny fotky z Londýna), o rozepsaný povídky, o školní materiály, o filmy a naštěstí si teď nemůžu vzpomenout, o co všechno ještě.


Zbyla jen část dat, kterou jsem měla na jiný flashce, která (zatím) drží.


Takže moje poselství nedělního odpoledne zní: ZÁLOHUJTE!!! (nejlíp jak šílený a na deseti různých místech)





2 komentáře:

  1. Achjo, to je mi tě moc líto, ale poradit neumím. Mně teď na dovolené po dni focení v Coloseu hlásil foťák, že karta je prázdná, ale drahý to dal do pořádku, tak třeba by někdo byl schopen zachránit aspoň tvojí zálohu?

    OdpovědětVymazat
  2. Mno, víš co, alespoň máš příležitost si ověřit (nebo vyvrátit - ale nevěřím, že bys byla taková materialistická pipka :-) ) pravdivost tvrzení, že pokud nejde o život, jde o ho______.

    OdpovědětVymazat

Za komentář dostanete pusu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...