pondělí 3. února 2014

Chro chro

Leden byl veskrze debilní. Ráda bych tady napsala, že jsem nic nenapsala, protože jsem měla strašně moc práce, všichni o mě měli velkej zájem a všechno bylo fakt dost cool. Pravda je ale bohužel taková, že jsem se od návratu z Anglie kopala doma do prdele (v depresích) a sledovala Primu Zoom (v depresích a klidně stejnej pořad několikrát po sobě).
 
Moje deprese z nicnedělání byla tak intenzivní, že jsem se absolutně nemohla donutit cokoliv dělat. Dokonce jsem vzdala i vymýšlení výmluv, proč zrovna nemůžu jít cvičit a rovnou napsala, že nejdu, protože jsem líná jak prase. To se mi ještě nikdy nestalo...
 
Taky jsem před týdnem byla ve škole navštívit svojí vedoucí diplomky... řekla jsem jí, že mam deprese, jsem na dně a všeobecně jsem byla fakt trapná... nejtrapnější. Koukala na mě trochu šokovaně. Stydim se za to ještě teď...
 
Jediná snaha, kterou jsem vyvinula, byla snaha o nalezení povolání. Vhodných povolání jsem nalezla bezpočet, nikde ale očividně neshledali mě jako vhodnou kandidátku. A teď můžu jít prodávat... opět. Sice bych se posunula od sortimentu jako je umělá krev a upíří zuby (což jsem měla tu čest prodávat v minulosti) o trochu výš a taky by to bylo jen na částečnej úvazek, takže bych měla dost času na psaní diplomky (a sledování Primy Zoom), ale stejně...zase prodavačka? Jak všichni víme, jsem dost geniální a tudíž nevim, jak by se s tím moje geniální ego vyrovnalo, kdybych opět dělala prodavačku. Na druhou stranu by mi to možná pomohlo udělat krok z míst, kam slunce nesvítí, což je poměrně silnej argument. 
 
Tak jo... jdu si pustit Primu Zoom.

5 komentářů:

  1. Jak mě chybí Prima ZOOM :((

    OdpovědětVymazat
  2. been there, přesně vím, jak ti je. (P.S.: já i myla nádobí ;) )

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, náhodou jsem narazila na Tvůj blog a musím říct, že mě neskutečně baví ! Píšeš takovým lidským, blízkým stylem. )) Tak ať se daří, snad nebudeš muset někde pípat za kasou, ale i kdyby, tak co-zkušenost jako zkušenost. A třeba u toho prodávání upířích zub. a batmanovskýh obleků potkáš někoho, kdo ti nabídne práci snů. Nicméně primu zoom schvaluji, přei jen jen to program chytřejší než prima love ;D

    OdpovědětVymazat
  4. Ráda bych ti řekla, abys nedepresovala, ale vím, že to není jen tak lehké. Mohla jsi skončit i hůře, než se zoomem, pokud tě to potěší.
    V tvoje geniální ego věřím a přeji ti, aby tě dotáhlo a vytáhlo přesně tam, kam chceš (a slunce aby ti tam pořád svítilo) :)

    OdpovědětVymazat
  5. Klídek, to se poddá :-) Prodavačku klidně vezmi, může tě to posunout dál, až odstatní zjistí, žes génius.

    OdpovědětVymazat

Za komentář dostanete pusu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...