sobota 26. října 2013

Střípky 3

Tenhle týden jsem se hodně učila, topila se v hektolitrech černýho čaje, poprvé viděla Mary Poppins, kterou už všichni ostatní viděli asi popadesátý, několikrát si udělala radost a celkově jsem se prostě měla fajn. A dozvěděla jsem se jedno důležitý moudro! Na Greenwich Marketu mi jedna stará pani a odbornice na klobouky řekla, že neexistuje nic horšího, než nosit kloubouk, kterej vám nesluší.

Pak jsem taky jako obvykle skypovala s mužem, kterej mi řekl, že až přijedu, už se fakt "zcela závazně" musíme rozhodnout, kde a kdy bude svatba. Ty brďo, zcela závazně, jo? Nechce se mi tomu věřit, ale ono to vypadá, že já se snad fakt vdam. Neskutečný! Bude ze mě manželka a přitom se cítim tak na patnáct...budu asi dost vtipná manželka...a celý to zní prostě dost vtipně.
Takže prohlížim svatební časopisy a jsem upřímně celkem bezradná ohledně...tak nějak všeho. Jak si má člověk vybrat jeden den, jedno místo a hlavně...jen jedny šaty?! Nevim!
 

A když už jsem u tý svatby, moc se mi líbí tohle:

 

Ve škole mě fakt dostala jedna Turkyně - Erasmačka. Máme spolu kurz a tenhle týden jsem jí viděla poprvé a to ještě přišla na posledních 5 minut. Ta si s tim teda hlavu neláme...asi bych se taky v hlavě měla přepnout na režim "Erasmus - nikdo od tebe vůbec nic nečeká, tak klid, prosimtě".
Taky jsem poznala Amandu - je to Londýňanka, studuje tady tvůrčí psaní a žije s přítelem, kterej je o dost starší, než ona a je to hudební skladatel. Řeknu vám, těžko si dokážu představit zajímavějšího člověka, než je ona.
A ve školním autobuse jsem došla k pár zajímavým zjistěním:
1) Usnula jsem a v tom polospánku jsem naprosto perfektně rozuměla i těm studentům, který totálně drmolí. Pak jsem se probudila a moje rozumění se snížilo o 50%. Z čehož logicky vyplývá, že bych se zřejmě měla pokusit navodit si nějakej stav konstantního spánku.
2) Musela jsem v autobuse zase stát a ještě k tomu fakt brzo ráno. Tentokrát jsem nebyla ani naštvaná...jen jsem se usilovně snažila držet balanc (protože jsem díky tomu, jak byl narvanej ani nemohla stát bokem ve směru jízdy) a  rezignovaně přemýšlela o tom, proč člověk nemá čtyři nohy. Nebo aspoň tři.
Chápu, že máme ruce...ale bylo by přece mnohem výhodnější mít k nim ještě dvě nohy navíc, ne? Byli bychom mnohem rychlejší, líp by se nám držela rovnováha, prostě něco jako kentauři. Jo a nepotřebovali bychom židle. Prostě samý výhody...
A tak fakt nechápu, že to evoluce už dávno nějak nezařídila.  
 
Moje příprava na witchcraft (kde ode mě ale stejně nikdo nic nečeká):
Aspoň, že se to dá dělat v posteli

 Mučení (který ode mě ale stejně nikdo nečeká):
Pořád tam jen volaji Satana a tak...
 
 
Strašně dlouho jsem se rozmýšlela, jestli Sleek paletku opravdu potřebuju. Pak jsem si teda řekla, že jí fakt nepotřebuju, načež jsem se sebrala a slavnostně si jí šla koupit. A když jsem zjistila, jak moc je úžasná, šla jsem si koupit ještě jednu...ach jo.

Jo, je to zapatlaný, ale jakmile na to jednou šáhnete, nespraví to už ani víla Amálka
 
 
Tenhle týden se pravidelná středeční holčičí večeře konala u Italky. Bylo to fajn, až na to, že jí už tak trochu sexuálně haraší a nám ostatním se celej večer nepodařilo změnit téma, i když jsme se o to už fakt zoufale snažily. A tak jsme při jídle musely poslouchat historku o vagině se zubama, která příležitostně ukusuje penisy (je to prý film) a podobně. Další historky byly ještě horší než ozubená vagina a tak myslim, že vás jima oblažovat snad ani nebudu. A jako dárek měla každá z nás u talíře kondom...prostě bizár večer, no :-D 
 
Večeře u Italky
 
 
V areálu školy se opět natáčí. Tentokrát je to fakt velký a prý by tam měl hrát Hugh Grant! Každopádně mě baví to sledovat a je super, že nám, studentům, ani nemůžou zakázat se tam motat. Když tak o tom přemýšlim, jsou tam zaparkovaný nějaký luxusní karavany...možná bych mohla zkusit Hugha navštívit. Byl by jistě nadšenej...

Všimněte si, jak filmaři dělají, aby to vypadalo, že za plotem rostou keře :-)

Veteráni
 
 A za chvíli přijede mamka se ségrou, tak já letim je vyzvednout. A za týden na pár dní domůůů!
 
Doufam, že se máte fajn!
 
 
 

6 komentářů:

  1. Jéééé Hugha ode mě rozhodně pozdravuj! :-) To je fajn, že se máš fajn....

    OdpovědětVymazat
  2. Každej potřebuje paletku Sleek :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Fihaa... tak taká škola.. stratila bysom sa. :D

    Takže svadba...jejeee... potom pekne chceme o všetkom vedieť.. šaty, prípravy a tak.. :D

    OdpovědětVymazat
  4. ta večeře musela být vtipná:-D a to učení ti nezávidím, ale alepoň, že se máš fajn:) a za Hughem jdi!! a můžu se zeptat na který škole studuješ?:)

    OdpovědětVymazat

Za komentář dostanete pusu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...