středa 30. října 2013

AHA

Tak jsem zase jednou byla nadšená, že na můj blog chodí vytrvale každej den nějakej člověk z Velký Británie.
 
Dneska jsem zjistila, že ten člověk jsem já...
 
Ten AHA moment byl zhruba stejně intenzivní, jako když jsem nedávno zjistila, že českej "hemenex" je vlastně "ham and eggs"...


Zdroj


A v minulym článku jsem zapomněla zmínit, že mě za poslední 3 dny už dvakrát posral pták...

10 komentářů:

  1. Jestli tě to potěší, tak když jsem před časem přišla na záhadu hemenexu já, chtěla jsem po svém okolí, aby mi celý den opakovalo, jak jsem geniální...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky v tu chvíli přišlo, že jsem geniální :-D

      Vymazat
  2. :DDDDDDDDDDDDDDDD mám dost:D nicméně asi před rokem jsem se příteli chlubila, že mám čtenáře v rusku a kuvajtu apod...načež mi se soucitným pohledem sdělil, že to budou roboti:DDD

    OdpovědětVymazat
  3. A já to budu taky, ne? :D

    OdpovědětVymazat
  4. No je to sice nic moc, ale když už ne v británii, tak aspoň v malý český dědině máš jednu nadšenou čtenářku, to si kuř :-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žádný nic moc...každej jeden čtenář je moc! :-)

      Vymazat
  5. Po dlouhé době, co mě mějaký článek opravdu rozesmál. :D A moc dobře vím, že cizímu neštěstí se nemá člověk smát, ale směju se stejně, jako se směju neštěstí svému. :D

    OdpovědětVymazat

Za komentář dostanete pusu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...